Sivut

sunnuntai 2. marraskuuta 2008

Ensimmäisiä tuunausyrityksiä




No ajattelin teille jakaa vähän minun eilistä tuunausyritystä. En ole kyllä ennen melkeinpä ollenkaan tuunannut, joten olen aika aloittelija. No pengoin vaatekaappiani ja löysin ikivanhan varmaan isoiskon Amerikasta ostaneen kesämekon. (kokoa 140, nauroin) (Oon siis 166 cm pitkä) Kokeilin päälle ja ajattelin että, olisko tällä kaunokaisella potentiaalia. Mekko on puuvillaa ja punaiselle taustalle painettuja auringonkukkia. Siin on vyötäröllä mukavat kiristysnauhat ja hauskasti liehuva helma. Yläosa oli ihan nätti, mutta todellakin mulle suunniteltu kun olin se 140 cm pitkä. Siinä oli yksikertainen napitus keskeltä ja kaula-aukko ulottui reilusti solisluun yläpuolelle. No, vähän saksinnan ja ompelun jälkeen: tadaa, mekko on ihana. Huom. kuvassa laitoin minin tyllikerroksen alle, niin tuli mukavan kuohkea. Toisessa kuvassa näkyy mekko paremmin, ja toisessa näytän kivemmalta. :D Unohdin ottaa ennen-kuvan, joten saa tyytyä kuvailuun.
Höps,
Maria






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you very muchoo! :3