Sivut

sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Saippuakauppias-saippuakauppiaS

Moi
Kävin eilen treenien jälkeen pyöriskelemässä Isossa Omenassa ja satuin kulkemaan saippuakauppa Lushin ohi. Tiesin, että se on olemassa, mutta tällä kertaa ihastuin siihen täysin! Liike oli täynnä erilaisia kylpypalloja, shampoopaloja, kasvonaamioita ja jalkapaloja. Kaikki tuoksui ja näytti niin hyvältä! Saippuoiden kuvauksissa oli osuvia vitsejä, jotka saivat minut nauramaan. Myyjä huomasi minut ja alkoi esitellä minulle erilaisia kasvonaamioita. Oli laventelia, suklaata ja miljoonia eri vaihtoehtoja! Kaikki oli niin ihanaa, että huumassani ostin itselleni laventelikavonaamiota (Love Lettuce nimeltään) ja eukalyptyksen tuoksuisen kasvoporetabletin. Kassalla minulle tarjottii ystävällisesti kanta-asiakaskorttia, johon olisin ansainnut vain yhden leiman, mutta ihana saippuakauppias antoi minulle kaksi! Ja sen lisäksi Hän antoi minulle ilmaisen purnukan jalkamömmöä! Olin löytänyt saippuataivaani! Olen aina pitänyt myös Body Shopista, mutta sen hinnat ovat aina olleet hieman uuvuttavia kukkarolleni.

Oi ihana laventeli kasvonaamio
Vähän kallista oli kyllä, muta huiman riittoisaa. (Purkissa lukee n. 4 käyttökertaa, mut mun omasta venyy ainakin 7!)
Yhteiset ostokseni
Kasvoporetabletti

Jalkamömmö
Menimme eilen illaksi ystäville syömään, mutta en suuempaa asua jaksonut taikoa, joten kierrätys kunniaan! Tällä kertaa jaksoin taiteilla Blair-kiharat.

Eli:
Mekko: ??? kaappilöytö
Vyö: vanha
Neule: Target (halpa oli)
Sukkahousut: Vogue
Lempiruokani on sushi ja isäni teki sitä eilen. (Rullina tosin, mutta oikea tapa syödä sitä on ottaa itse merilevälätty, koota siihen haluamansa mömmöt, rullata ja avata luukku.) Ruoka-asteikollani (1-5) sushi on ainoa ruoka, joka ansaitsee viiden arvon. Hyviä ruokiakin on, mutta sushi on parasta. Myös muut japanilaiset ruoat ovat nameja, kuten misokeitto ja mustekalanlonkerot.

Monia raaka kala ja merilevä ällöttävät, mutta minulle ne merkitsee vain täydellisen sopusuhtaista makujen sinfoniaa.

:) -Mariiiiia

7 kommenttia:

  1. Ah kuinka sä olet söpö! Tuhohienot kiharat ja mekko oi nam...
    Hitsi kun olen niin kranttu ettei mikään muu kuin puhalillit ja muusi tai maman spaketti kelepaa, haluisin kyllä. :D

    VastaaPoista
  2. :) sushia maiskutin jo 5 v. :)
    älä ny! mamman spaketti on ihanaa!
    + kiitos :)

    VastaaPoista
  3. onko tänne ennen voinut kommentoida? :o

    VastaaPoista
  4. (juu, sori siitä) ennen ei voinut, kun sähläsin ihan liikaa sen kommenttijutun kanssa. luulin, että pystyi, mutta muutama päivä sitten tajusin et ei voi. korjasin asian saman tien :D ihana kuulla et joku lukee, kun oon viimiset kaks kuukautta ihmetelly et turhaanko tätä teen. :D mun blogi on kyllä vähän naiivi, mutta kyllä mä tästä kehityn :D.

    VastaaPoista
  5. naiivi... mikä aliarvostettu piirre! Suloista se on :D

    VastaaPoista
  6. Kasvoporetabletti? Mikäs se sellainen on? Ihanat kiharat! Mäkin haluun..

    VastaaPoista

Thank you very muchoo! :3