Sivut

perjantai 27. helmikuuta 2009

Köh köh sniff sniff ja arviointia

Moi
Mikä onkaan tylsempää kuin maata sängyssä muutama päivä ja tuijotella huonovointisena kattoon? No sitä olen suurimmaksi osaksi puuhaillut viimeiset päivät. Onhan telkkariakin tullut katsottua ja simsiä tullut rämpytettyä, mutta enintään aina vain tunnin, sillä silmien siristely ja niskan nostaminen on kovaa hommaa ja siinä väsähtää nopeasti. Olen melkoisen hyvä sairastaja, melko kärsivällinen, enkä kranttuile kotiapulaiselle, joka hoitaa minua.
(Vitsailen vain. Ei meillä tietenkään ole kotiapulaista)

Mutta yhtenä aamuna, kun heräsin, eikä äänihuulista tullut mitään vokaalia, paitsi kivulias ininä ja päätä särki, päätin että oli aika jäädä kotiin. Kieroutunut mieleni kuitenkin uskoo, että voin määrätä, koska paranen ja milloin sairastun. Minulla on tapani varata sairaudelle muutama päivä kalenterista ja niiden jälkeen suunnitella tulevaa tavalliseen tapaan. Tälle köhinälle olin varannut vain päivän, mutta ei se tietenkään riittänyt. Varsin koomista oli se, että päivä ennen kotiinjäämistä olin koulussa, ja äänihuulet päästivät aika ajoin mitä kummallisimpiä ääniä ja puheeni oli kuin murrosikäisen pojan sorinaa.
"matalaa-kiljahdus-köhköh-matalaa-viulunvingutussessio-matalaa"

No, sairaudesta poiketen, olen aloittanut projektin. Minulla on tapana ihailla ja palvoa muotilehtisivujen mainoksia olivat ne mitä tunnettua ja kuuluisaa merkkiä tahansa. Joten päätin kirjoittaa (wordiin tietysti, minä kun olen tämmöinen teknolapsi) listan kaikista tuntemistani merkkinimistä ja katsoa, arvioida ja mietiskellä orjallisesti jokaisen suunnittelijan uusinta haute couture ja pret-a-porter mallistoa, ja antaa niille oman arvosanani ja tunnustukseni.
Tähän mennessä olen arvioinut nämä merkit.
(Numerot skaalalla 1-5, viisi* paras a.k.a.: suunnittelijasuosikki)

Jean Paul Gaultier: P-A-P: 2 H C: 3

Carolina Herrera*: 5 (iltapukumallisto/evening gown collection)

Chloé*: See by Chloé ,SBL:4 Chloé: 5

Pidemmälle en ole ehtinyt, kun voimat loppuivat tas ja torkahdin viideksi tunniksi.

TRANSLATION:
Just me blabbing on about how I'm sick with the usual flu and above a small chart of me viewing designers collection on a scale from 1 to 5. The star means it's now a favorite designer.
I haven't gotten any further, cause I dozed off (for 5 hours)

P-A-P: Pret-a-porter
H C: Haute Couture
Kuvia myöhemmin,
Mariiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you very muchoo! :3