Sivut

torstai 19. maaliskuuta 2009

High Heel Season is Open

CouCou
Tänään oli oikeasti täydellinen päivä. Kaikki meni kerrankin kohdalleen! Päällä tänään roikkui (tai istui) tämmöinen kokoelma:
Today was really a perfect day, what more can I say? Things went exactly the way the should and disturb me today nothing could. This is what I wore, me posing in front of my door:



Eli:
Kauluspaita: Burberry
Hame: Topshop
Kravatti: Isän vanha
A.K.A.
Collar-shirt: Burberry
Skirt: Topshop
Tie: Daddy's old cherie

Tänään menin taas kenkäkauppaan moikkaamaan rakkauksiani ja tällä kertaa myyjä pyysi sovittamaan! Kerroin hänelle unelmastani ja hän oli iloissaan tuomassa minulle kokoani! (38 muuten) Ja kun liutin ne koipiini: OI! Olen lukenut, että suunnitelijakengät ovat aivan toisenlainen kokemus, mutta VOI KYLLÄ! Miten jokin nahkan ja metallin yhteenmuokkaus voi olla kuin pieni pala taivasta? Ne eivät puristaneet, ei siis mistään, ne sulautuivat täydellisesti jalkaterien ympärille ja varpaanikin hymyilivät minulle peilin kautta. Myyjäkin voihkaisi: Oho! nehän ihan kuin sulle tehdyt! Tepastelin kaunokaisilla muutaman minuutin, kunnes päätin, että tulisin vain ikävänkipeämmäksi jos ne koristaisivat jalkaani hetkeäkään pidempää. Avasin huolellisesti soljet ja ojensin ne myyjälle, joka pakkasi ne siististi silkkipaperien alle. Oih!
/
I went back to THE shoestore to say hi to THE shoes. (My lovie-dovies) This time the sales clerk asked me to try them on, and YES! How can a binding of leather and metal be like a little piece of heaven? They fit perfectly, slid on to my feet like cyrup. They were high, beautiful and perfect! I decided it was time to take them off, till I'd be overwhelmed, cause just seeing them makes my heart go like crazy!

Kenkäkierroksen jälkeen etsin lisää luumusorteja (joita ei siis ollut viimeksi tullut vielä kauppoihin) joita oli Aleksin H&M:ssä, mutta vain 36:sena joka oli vyötäröltä huiman löysä. (Olen siis 32-34, joten 36 mahtumisesta on toivoa vain löysissä vaatteissa) Tästä suuntasin kirjastoon hakemaan ihania kirjoja ja levyjä:
Eli levyjä:
Coldplay-Viva la Vida or Death and all his friends
Fiona Apple-Tidal
Fiona Apple-When the pawn
Fiona Apple-Extraordinary machine
Ja kirjoja:
The golden age of couture, Paris and London 1947-57
The visual dictionary of Fashion Design
Fashion Illustrations by Fashion Designers
Kaikki ihania, olen kyllä vain ehtinyt selata läpi.
After my second shoe-adventure I skipped off to find a pair of the plum shorts I tried to find a week a go, but this time they didn't have my size. Oh well, nothing can ruin my perfect day. Then I went to the library and borrowed great cd's and books:
Coldplay-Viva la Vida or Death and all his friends
Fiona Apple-Tidal
Fiona Apple-When the pawn
Fiona Apple-Extraordinary machine
Books:
The golden age of couture, Paris and London 1947-57
The visual dictionary of Fashion Design
Fashion Illustrations by Fashion Designers
Pictures below

Anteeksi huonosti otetuista kuvista, mutta kamerani lcd-näytön valo on sammunut ja otan kuvia täysin sokkona, salamaa ja macroa vaihdellen täysin arvauksin.
I apologize for the badly taken photographs, but my camera's lcd-screen's backlight has somehow shut down, so i'm taking pictures blindly and relying completely on luck. I'll try to get it fixed next week.
Smile! (Cause I did today)
Mariia

6 kommenttia:

  1. toi coldplayn levy on tosi hyvä, mulla on se omana! :)

    VastaaPoista
  2. joo mun lemppareita tähän mennesää on: Strawberry Swing, Viva La Vida, 42, Death and all his friends, Lost!

    VastaaPoista
  3. ahh, en käsitä kuinka sä osaat! nyt kiukuttaa. Mä olen sua vanhempi (pikkuisen), ja MINÄ olen se joka kulkee viisivuotiaan näköisenä ja nukkuu neljä vuorokautta putkeen samoilla leteillä. :D eh

    Joo-o, en osaa edes kuvitella sellaisia kenkiä. Ihan jo siksikin että jos mulle ängettäisiin sellaiset jalkaan, hiopperoisin ne johonkin kulmaan ja RÄISKIS-hajalle, tai vähintään lentäisin nenälleni. En siis viitsi testata, ennen kuin tasapaino on hallussa ;DDD

    VastaaPoista
  4. :) Suurkiitokset! plus onneksi korkokenkuleilla kävelyä voi aina hajoitella. Muuten ihanat ruskean kenkulit toit kotiin Tukholmasta, aploodeeraan.

    VastaaPoista
  5. noi ihan samat kappaleet on munki suosikit ! :D

    ja sun enkku on muuten tosi hyvä ! (johtuu varmaan tosta koulustas mitä käyt vai ootko kenties matkustellu paljon tms?)

    ja muute, haluisitko tehä postauksen tosta sun harrastuksesta eli baletista ? =)Paljonko treenat, kauan oot harrastanu yms :)

    VastaaPoista
  6. :) Englanti on hallussa siksi, sillä se on tavallaan toinen äidinkieleni ja olen asunut Amerikassa, Seattlessa muutaman vuoden. Balettipostausta olen väsäillyt, mutta asia on sen verran tärkeä, että yritän tehdä siitä mahtavan, joten tehtailen sitä vielä. :) Joo oon ihan addiktoitunu Viva La Vidaan!

    VastaaPoista

Thank you very muchoo! :3