Sivut

lauantai 22. toukokuuta 2010

Cold Shoulder

Bonjour!

Uusi uhkea päivä koittaa ja ensi viikoksi minulle ei ole tiedossa yhtään koulua!
Jatkoin torstaina tuttua rataa ja olin yksityiskoulutyttö, kuten aina.
(Onneksi meillä ei ole koulupukuja!)

A new lovely Saturday is here and I have absolutely no school next week, only singing!
On Thursday I dressed according to pattern and was a private school girl, as always.
(Thank God we don't have uniforms!)








pikeepaita. abercrombie & fitch
hame. gina tricot
sukat. stockmann
purjehduskengät. sebago

polo shirt. abercrombie & fitch
skirt. gina tricot
argyle socks. stockmann
sailing shoes. sebago

Tulppaanit ovat auenneet!

The tulips have opened!



4 kommenttia:

  1. Koulutyttö look on NIIN ihqu ja sopii sulle. Musta vois olla kyl kiva jos olis koulupuvut.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    =D Kiitoksia! Olisihan se ihan jees, mutta kyllästyisin silti tähänkin lookkiin jossain pisteessä.

    VastaaPoista
  3. Sori nyt hirveesti, mutta mun mielestä toi muistuttaa sulkkiksen pelaajan asua enemmän kuin koulutytön... :D Nätti se on silti. :D

    Ja hei, olinko se minä jonka mainitsit tossa videossa? ;) Kiitos... Voi mä muistan kuinka joskus ikuisuus sitten bongasin sut olisko ollut Colour me !:stä. :D Enkä oo sen jälkeen tainnu lähteä pois kulumallakaan. :D

    VastaaPoista
  4. iiva:
    =D Hah, onhan se vähän sitäkin.

    Kyllä sinä se olit! Olet yksi pitkäaikaisimpia, ja ihanimpia lukijoitani ikinä! Kiitos! <3

    VastaaPoista

Thank you very muchoo! :3