Sivut

perjantai 30. heinäkuuta 2010

Blog To Watch: Oh La La! by Maria

Bonjour!
Olen palannut hurjalta kesä voyageltani ja olen niin innoissani, sillä haluan jakaa kanssanne kaikki matkamuistoni!
Mutta asiat järjestykseen:
eräs kanssabloggarini Little Bow Prep on kirjoittanut minust postauksen blogiinsa. Olen huiman kiitollinen ja otettu.
Kiitos!

I'm back from my summer voyage and am so excited to share all my memories with you guys!
However up first:
my fellow blogger Little Bow Prep has written a post about me.
I am SO thankful and humbled!
Thank you!


LINK

5 kommenttia:

  1. Little Bow Prep is awesome! You deserve it ;)

    VastaaPoista
  2. found you through little bow prep, you have great style!

    VastaaPoista
  3. Moikka! Uusi lukija olen ja piti vaan tulla kertomaan, että sulla on aivan ihana tyyli :)) Mitä koulua muuten käyt? Oletko koskaan tehnyt kysymyspostausta?

    VastaaPoista
  4. Keyola Pey:
    omg She IS! =D thanks keyola pey, u are awesome too!

    Margaux:
    aww thank you! you are too sweet =D

    Anonyymi:
    Tervetuloa!!
    Kiitoksia =D
    En halua kertoa täällä kouluni nimeä, mutta voin sanoa, että käyn yksityiskoulua.
    Tein viimeksi kysymyspostauksen ehkä alle vuosi sitten? Mutta uusin on tekeillä. =D

    VastaaPoista
  5. Löysin sun blogin just tuolta Little Bow Preppyn jutusta, ja olin aika yllättynyt kun linkki johti suomalaiseen blogiin!

    VastaaPoista

Thank you very muchoo! :3