Sivut

lauantai 15. lokakuuta 2011

{Vlog 27}

Bonsoir!

9 kommenttia:

  1. woow, kaikki kymppejä lukion ekoista kursseista - tai no IB:stä vielä vaikeampaa ja hienompaa.
    hikari(kö)?

    VastaaPoista
  2. Mua harmittaa, kun se One Day -leffa ei vaan millään vetänyt vertoja sille kirjan fiilikselle. Petyin itse asiassa aika pahasti koko leffaan. :( Se oli jotenkin vaan niin kaukana siitä kirjan ihanuudesta ja en tykkää Anne Hathawaysta juuri ollenkaan. :D Se ei vaan ollut mulle Emma! Se loppu on kyllä jotain niin surullista. Terveisin itkupilli myös. :DD

    VastaaPoista
  3. Anonyymi:
    http://img.flamingeeks.com/2011/02/not_a_nerd.jpg
    Haha jk :)
    Im a nerd and proud of it!
    'IB A NERD NOW, IB THE BOSS LATER'

    Tiia:
    Voi ei! No hyvä, että kirja on parempi, sillä se on mulla seuraavaksi edessä (:
    Voii, olit niin söppänä kun itkin siellä niin vuolaasti! :>

    Marppu:
    Voi kiitoksia! :)

    VastaaPoista
  4. Puhut niin sujuvasti ja luontevasti että näkisin sut jonain tv-juontajana. Videosi ovat kuin ammattilaisen käsikirjoittajan tekemiä!! Mä oon sanonu tän saman ennenkin, mutta susta oikeesti niin tulee jotain suurta!!

    VastaaPoista
  5. Laura: woww! Olen niin otettu :> kovast kiitoksia!! (:

    VastaaPoista
  6. Haha, joo se mun itku oli ehkä vähän huvittavaa. :DD Sitten en edes tiennyt enää että nauraako vaiko itkeä! Mulle käy aina leffassa noin. :D

    Ja joo siis kirja on ihan mieletön! Mun lempikirja oikeastaan. Haluun sit kuulla mitä pidit! :)

    VastaaPoista
  7. haha aww :) hei sendin sulle ne kuvat myöhemmiiimiimiin mut nyt !!
    http://vieparfaite.blogspot.com/2011/10/haastetunnustusmikamahtaakaanolla.html#comments

    VastaaPoista
  8. Oivoi oon niin kateellinen tosta sun koulumenestyksestä! :o Ja sun hiuksista... ^^ Ihania nää sun vlogit! :) t. uusi lukija

    VastaaPoista

Thank you very muchoo! :3